14 January 2012

ChildHood :)


Ramai yg kate zaman knak2 or zman sekolah rendah la yg paling seronok, kan?
mmg betol pun. sbb aku sndri prnah alami zaman tu.

tp yg paling aku xsuke bile time aku tadika aku xingat sangat.wuahaha! 
xpe. zaman sekolah rendah aku ingat lg.ehehe :)
Mase tu seronok sbb takpayah pikir psl perasaan org laen, gaduh ngan kwan, pening psal kje skolah ke. it's FREE k! ehehe. mmg ade gaduh tp gduh budak2 esok2 baik jgk kn. Dulu sekolah rendah mane ade pikir psal2 kapel  ni. istilah 'KAPEL/COUPLE' tupun xwjud lg. yg aku tau bile kne usik ngan budak llaki pastu lari satu sekolah ngan bdak llaki trus kne cop suke. huahaha. 
Mase sekolah rendah aku rapat ngan Ada, nadira, pka, hanie,...yg laen pn rpat jgk tp ni la yg paling rapt dan paling senang nak betepuk tampar. ahaha. 
bdak laki ade dua org yg rpat. si A dan si B. aku suke kt sape pn aku gtau depe. gile xmalu mase tu. haih budak2 kn. ntah sape2 je la yg aku suke dlu = ='

tp tu dlu..aku kwan sbb diorang btl2 kawan aku mase ssh senang..tp ssekarang da laen..masing da ade kawan dari skolah masing2. tmbah2 budak laki. bile da hensem skit da femes skit ade la yg nk kwan. kawan sbb kefemesan depe pn x ok jgk. nant dpe kwan ngan ko pn sbb tu jgk.#Ehakukatesapeni?

Kesimpulannya,aku teramatla rindu ngan kwan2 skolah rendah aku. klu jmpe mmg banyak sgt nk citer. dlu xde kwan brpuak2. semue sme je bg aku. pndai ke xpandai. kaye ke xkaye, nakal ke xnakal. depe ttp kwan. klu trserempak kt tepi jlan naik motor pn diorg still snyum kt aku even lame sgt x jmpe.jom buat reunion nak? :p

aku harap kawan2 aku smue berjye dlm hdup diorg. dan xkn lupekan aku :')


No comments: