01 January 2012

#MemoriesOf2011:)

Whoa.mse dah cpt berlalu.usia makin meningkat Berat badan makin meningkat. Eh? = =' k tipu.
Mcm mne persiapan skolah korg wahai adk2 ku?harharhar. k tu aku perli. sila terasa.

Back to de topic : Tahun 2011 lah yg bnyk sgt benda yg berlaku pd aku dgn kwan2. Evendo yg sedih or happy. Xkire la dgn GBA or RK
Mule dgn Farah Nadhirah sbg plajar bru. then mnjd kwn yg giler2 :)
pastu dgn program akademik/klas tmbhan  yg bnyk giler ofkos la untk SPM kn...
tgah thun Naim plak pndah kl.  :(
Prtndingan silat yg buat aku trsengih bile tringat :) dua sbb: step yg mmalukan dn menang tmpt 1st! hikhik.ok ni aku mnunjuk. ^_^
..................
.........................
..........................
..........................
                                      malasnye nk taip lg (--') plus bnyk xigt
Yg pling aku igt mesti lah SPM!
yg pasti thun yg xckup tdo, xckup mase...
xckup sgale2nye. tp xpe. yg pntg da usaha :)

Papepun aku happy smue happy. kwan2 walaupn bnyk kali ade slah pham kite ttp OK. tu la yg mrapatkn kite. ktuk ckit pn blh wat cool lg kn. klu yg lain mst da sentap giler weh....... hikhik
miss all the friends :'(

for you. 3 thun da kn klu stay lg thun dpn. INSYAALLAH. :)

goodbye 2011. WELCOME 2012.
past is past k. berdoa dan berharap thun ni akn akn ade perubahn yg positif. INSYAALLAH.

post ni bkn untk menunjuk.tp......blog aku ade aku kesah*gaye chefwan*
hehehe.grau je.(Y)


alamk! lupe GA yg ira da tag.hikhik. esk la buat :P

1 comment:

Unknown said...

good luck ye..and happy new year!!