09 May 2012

hai! saya pelajar sekolah :)

sila gembira untuk saye!hihih
well,dlu bermati matian tak nak sekolah balik.skarang masuk balik.pdan muke ckap besar lg = ='
kekecewaan melanda apabila mengecek result upu.perghh!,patah seribu dua ribu hati ni. :'(
so,my mak memberi cdgn masuk ke form6. mule2 mmg berat hati.lelame cam best plak. yela dh kenal2 kwan baru.hari2 yg seterusnye dunno la. hihih
cakap mak mmg kene dengar k.mesti ape yg mak cakap ade kebaikannya.die tau ape yg terbaik buat kite. anak die mesti la die tau kan?
pendapat peribadi saya....saya tak nak ssahkan mak ayah saya,so msuk form6.nk masuk kolej2 swasta yg lain mak ayah eden tak mampu hihi. yg mungkin terlebih mampu tu blh la kan. lagi satu pasal poli. tak tau knape aku mmg tak nak.drpd duk umah ntah aku dapat ntah idak aku dapat mane2 baik skolah.nanti yg dikejar tak dapat yang di kendong berciciran.hahah.mak aku suke la aku duk rumah.tak payah nak rindu2. hihihi n_n

*seronok dapat kawan yg tak hargai kawan.hari ni die buat kite.esok2 die kene yg same sape tau?
mungkin die tau die tau die bnyak kawan.tambah lg kawan die smue baik2.tak macam kite.hahaha.
terang2 kot.sape je yg tak perasan.ermmm eh! kite dh tue hihihihi


No comments: